پوست‌تان را ماساژ دهید
نوشته شده توسط : اندرزگو

ماساژ رخ با ماسك اسفناج تاثیر متعددی در فرم‌گیری ماهیچه ها و سالم سلول‌های پوستی دارااست. این ماسك از آن جهت كه با برگ‌های نو اسفناج و شیر جدید پرچرب تنظیم می گردد علاوه بر آبرسانی به سلول‌های پوست به ارتقا نشاط و شادی و شادابی آنان نیز كمك می‌كند. برای تهیه و تنظیم این ماسك كافی می باشد سه تا برگ اسفناج را در نصف جام شیر جوشیده و داغ بریزید و آن را به‌دوران سه عدد پنج دقیقه روی حرارت ملایم قرار دهید.

بهترين ماسك صورت

این كار موجب می شود برگ‌ها قابل انعطاف و لطیف شوند بعد از آن برگ‌ها را توسط صافی از شیر غیروابسته كرده و بعداز سرد شدن روی رخ خویش خمیر كنید. اذن دهید این برگ‌ها به‌بازه 20 دقیقه روی رخ‌تان بماند. در‌این بازه می توانید خیلی آهسته ماهیچه‌ها رخ‌تان را ماساژ دهید بعد از انتها این دوران با كمك شیری كه از تنظیم ماسك باقی‌مانده چهره‌تان را بشویید و اذن دهید مدتی این شیر روی رخ‌تان بماند و آنگاه فیس‌تان را با آب خنك بشویید.

به پوست‌تان آب برسانید

خشكی پوست نیز از گزاره عواملی هست كه سبب ساز به بروز چین و چروك در سطح پوست می‌گردد. هرقدر معیار رطوبت پوست كمتر و ترازو خشكی آن طولانی تر باشد، چین و چروك‌های ریز و عمیق‌تری در پوست نمایان می گردد. برای پیشگیری از بروز این چین و چروك‌ها شایسته ترین رویکرد به کار گیری روزمره از لوسیون گل و برگ ختمی میباشد. برای تهیه و تنظیم این لوسیون كافی میباشد 30 گرم از برگ و گل ختمی خشك گردیده را در دو جام آب بجوشانید و آن را صاف كنید. این جوشانده را بعداز سرد شدن هر شب بعداز پاك كردن كرم‌ها و مواد آرایشی از رخ‌تان روی پوست‌تان بزنید. این لوسیون علاوه‌ بر آبرسانی به سطح پوست بازدارنده از بروز چین و چروك در چهره می شود. شما میتوانید این لوسیون را تا صبح روی پوست فیس و گردن خویش نگهداری كنید.

چروك‌ها را گشوده كنید

یكی دیگر از طریق‌های معالجه چین و چروك‌های سطحی پوست به کارگیری از گرمابه گیاه دم‌اسب میباشد. برای استعمال از این گرمابه میتوانید سه جام از جوشانده گیاه دم‌اسب و آب را داخل آب نیم ولرم وان بریزید و به‌مقطع 20 دقیقه درین آب دراز بكشید. به کارگیری از این خزینه گیاهی دوبار در هفته تاثیر متعددی در معالجه چین و چروك‌های پوست و پیشگیری از پیری زودرس آن دارااست. برای تهیه و تنظیم جوشانده گیاه دم‌اسب كافی هست 200 گرم از این گیاه را با چهار جام آب جوش در ظرفی بریزید و روی حرارت قرار دهید تا از این چهار استکان فقط دو جام باقی بماند بعد از آن این جوشانده را به آب وان بیشتر كرده و خزینه كنید.

10 سال برنا گردید

برای تنظیم این لوسیون خانگی می بایست از گیاه دم‌اسب به کار گیری كنید. این گیاه را میتوانید به‌راحتی از عطاری‌ها و داروخانه‌های گیاهی تهیه و تنظیم كنید. تهیه و تنظیم لوسیون با كمك این گیاه و استعمال روزمره از آن، شایسته ترین دارو برای پیشگیری از بروز چین و چروك در سطح پوست میباشد. این گیاه امروزه بوسیله بخش اعظمی از كارخانه‌های تنظیم مواد آرایشی و بهداشتی برای تنظیم لوسیون‌ها و كرم‌های معالجه‌كننده چین و چروك استعمال می گردد. برای آغاز كافی میباشد یك استکان از جوشانده گیاه دم‌اسب را با یك استكان گلاب و دو قاشق غذاخوری سركه تركیب كنید و هر شب آن را با كمك پنبه یا این که پد روی پوست چهره و گردن خویش بكشید.




:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: